ICT Hub i Dna Communications osvojili su godišnju nagradu Srpske Asocijacije Menadžera (SAM)

ICT Hub i Dna Communications osvojili su godišnju nagradu Srpske Asocijacije Menadžera (SAM), u kategoriji ,,Doprinos stvaranju lidera budućnosti” za projekat FuckUp Nights.

O projektu

FuckUp Nights je globalni pokret i serija događaja na kojima se o neuspelim poslovnim poduhvatima priča na slobodan i otvoren način. Nastao je sa ciljem da se promeni stav društva prema neuspehu i da neuspeh postane sastavni deo procesa građenja uspešnih poslovnih priča. Mnogi nazivaju paradoksom činjenicu da FuckUp Nights događaji postižu ogroman uspeh širom sveta, ali nama to predstavlja dokaz da je promena razmišljanja o neuspehu moguća, poželjna i prisutna.

Projekat je nastao pre 6 godina, a danas je najaktivniji kreativni preduzetnički projekat u svetu, prisutan u 304 grada među kojima je i Beograd, 80 zemalja među kojima je i Srbija, kroz 1.578 ispričanih priča, koje je čulo 189.090 ljudi. FuckUp Nights postoji zbog svih onih koji su grešili, onih koji će pogrešiti i onih koji lažu. Ali njegove aktere pre svega čine mladi talenti i vizionari, oni koji žele da menjaju svet usavršavajući sebe, kao i govornici koji svojim pričama razvijaju samostalnost, liderstvo, hrabrost i inspiraciju onih kojima tek predstoji razvoj kroz karijerni put.

Jedan od važnih motivatora za dovođenje FuckUp Nights u Srbiju sigurno je okruženje koje o uspehu priča kao da je predodređen sam po sebi, dok neuspeh ne postoji. Da to nije istina jedni su svesni više, drugi manje, treći nimalo. Zato naša ciljna publika jesu svi, ali primarno studenti, inovatori ili oni koji se tako osećaju, mladi talenti na početku karijere ili sopstvenih poslovnih poduhvata, pripadnici startap zajednice, predstavnici kompanija iz različitih oblasti i sa različitih pozicija.

Naša misija je da pričamo o greškama i da delimo iskustva koja se ne mogu čuti na uobičajenoj konferenciji. Kojih, moramo da priznamo, ima više nego dovoljno. Nismo zagovornici toga da je neuspeh jedini put do uspeha, niti da će se uvek nešto naučiti iz neuspeha, zato ne slavimo neuspeh, već slavimo otpornost.

Otpornost smatramo ključnom osobinom za lični i profesionalni razvoj mladih talenata, kao i svakoga od nas. Pokušavamo da razumemo neuspeh, da vidimo šta možemo da naučimo iz njega i slavimo otpornost onih koji su fejlovali i preživeli da ispričaju priču. Najbolje se uči na sopstvenim greškama. Naš način je na mestu broj dva.

Dosadašnji rezultati projekta

Dovodeći FuckUp Nights u Srbiju, ICT Hub i DNA Communications organizovali su 11 prilika da mladi koje zanimaju oblasti menadžmenta, inovacija, tehnološkog preduzetništva, marketinga i komunikacija, kao i  oblasti upravljanja i razvoja ljudi i liderstva, osnaže svoja znanja, način razmišljanja i samouverenost, slušajući preko 35 neuspešnih priča, od preko 35 uspešnih ljudi.

Prateći zadati i efikasan format, 11 održanih Fuckup Nights bilo je posvećeno specifičnim temama iz oblasti tehnoloških inovacija, pokretanja i uspešnog vođenja biznisa, CEOs neuspesi i neuspesi iz spefičnih industrija. Dom za sve dosadašnje FuckUp Nights događaje bio je Playground i DNA House of Brands. Spisak tema koje možemo i tek ćemo obrađivati je izgleda neiscrpan, kao i potreba budućih profesionalaca da ih čuju, te se tek zagrevamo…

Broj onih koji su imali sreću da u prethodnih 17 meseci budu deo ovog edukativnog programa, broji se u hiljadama, među kojima su studenti, osnivači startap projekata, preduzetnici, mladi na početku karijere, srednji i viši menadžeri, kao i pripadnici top menadžmenta kompanija, ali i zaposleni u DNA Communications i ICT Hub. Naši zaposleni, slušajući priče o neuspesima, postali su proaktivniji, slobodniji u donošenju odluka i hrabriji u preuzimanju inicijativa. Doneli su nam nove pravce razmišljanja, nove projekte i nove poglede na „stare“ projekte. Oni su slika i prilika uspeha ovog projekta.

Otvorenost kao metod učenja i utisak kao efektivnost

Sadržaj je ključan za FuckUp Nights. Za svaki  događaj i svaku temu pažljivo biramo govornike. To su lideri, ljudi izuzetnih veština i znanja sa relevantnim iskustvom i najvažnije, spremni da otvoreno podele sa svetom da su danas uspešni baš zato što su nekada grešili i učili iz svojih grešaka.

Zadatak koji dobiju – da pripreme prezentaciju koja sadrži samo deset slika i traje samo sedam minuta, a zaokružuje priču o tome šta su želeli da postignu, zašto to nije bilo moguće i šta su naučili iz toga, motiviše ih da zađu u samu suštinu i srž svog neuspeha. Nema vremena za ulepšavanja i skretanje sa teme, ali ima vremena za diskusiju sa publikom nakon prezentacije. Efektivnost ovakvog načina rada vidi se po reakcijama publike, aktivnom slušanju i živim diskusijama nakon prezentacija. Kako je jedan od govornika primetio, „niko ne kucka poruke, svi me slušaju“. Ljudi žele da čuju i nauče nešto novo na atipičan način. Ponekad nije dovoljno uraditi sve „knjiški“.

O nama

DNA Communications je integrisana agencija za marketinške komunikacije koja skoro dve decenije radi na komunikaciji iz strateškog i kreativnog ugla. U idealnom slučaju, iz oba istovremeno. Sarađujemo sa domaćim i stranim klijentima iz svih industrija i omogućavamo im da njihovi brendovi rastu.

ICT Hub osnovan je kao prvi inkubator za tehnološko preduzetništvo 2014. godine, a danas predstavlja jedinstveni centar za inovacije koji spaja sve učesnike u inovaciji (pojedince, timove, kompanije, stručnjake, institucije), pružajući im edukaciju, inspiraciju, strategiju inovacija i pomoć u njenoj realizaciji.

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: