Radionica: Online marketing u službi Vaše kompanije

Stara izreka da je kupac uvek u pravu je doživela transformaciju. Osim što je uvek u pravu, mušterija je sada i online. Ako su na socijalnim mrežama (a jesu), i vi treba da budete. Ako hoćete da im ponudite iskustvo koje vas izdvaja, moraćete da ponudite više: kvalitetan i koristan sadržaj bilo kad i bilo gde. Ako jedna kompanija to nudi, a druga ne, odluka o izboru se za kupca nameće sama.

O radionici

Marketing je vitalan deo svakog poslovanja. Edukativna radionica na temu prisustva i promocije na digitalnim kanalima pružiće mogućnost predstavnicima malih i srednjih preduzeća da se upoznaju sa osnovim konceptima digitalnog marketinga, strategijama za poboljšanje online prisustva kompanija i specifičnostima pojedinih društvenih mreža. Tokom interaktivne, dvočasovne radionice polaznici će imati priliku da saznaju kako odabrati odgovarajuće kanale komunikacije u odnosu na delatnost poslovanja i ciljnu grupu kao i kako unaprediti postojeće i kreirati bolji sadržaj i novu strategiju kroz praćenje ostvarenih rezultata.

ICT Hub u saradnji sa partnerima, organizuje radionice digitalne transformacije u sklopu projekta „Playground of Innovation” koji je finansijski podržan od strane Američke agencije za međunarodnu saradnju (USAID). ICT Hub je, u sklopu projekta, do sada organizovao 20 radionica u pet gradova (Beograd, Novi Sad, Niš, Zlatibor, Novi Pazar) na kojima je prisustvovalo preko 150 učesnika sa ciljem da se kompanije podstaknu na digitalni, holistički način razmišljanja.

Agenda

14:00 – 15:30

• Predstavljanje predavača, dobrodošlica polaznicima
• Digitalni marketing kao deo sveobuhvatne strategije digitalne transformacije
• Značaj sadržaja i kako ga kreirati, primeri dobre i loše primene sadržaja
• Veb stranica kao baza Vašeg sadržaja i srž online prisustva – šta sve jedna veb stranica treba da sadrži
• Specifičnosti najvažnijih društvenih mreža, kako se na njima oglašavati i šta je “native content”
• Oglašavanje na Google-u
• Alati za praćenje rezultata i automatizaciju objava

15:30 – 15:45

Pauza

15:45 – 16:20

Analiza online prisustva jedne lokalne kompanije na praktičnom primeru:
• Pregled web sajta i društvenih mreža
• Zajednička diskusija i analiza jakih i slabih tačaka online prisustva kompanije iz primera
• Prostori za izmene i poboljšanje online prisustva kompanije iz primera

O predavaču

Jelena Nenadić Mihajlović je projektni koordinator u ICT Hub-u i ima skoro decenijsko agencijsko i freelance iskustvo u marketingu na društvenim mrežama, content makretingu i kreiranju brend imidža. Pre nego što se pridružila ICT Hub timu, Jelena je bila suosnivač i direktor marketinga srpskog startapa Sport.Fund a takođe je radila i u internet marketing agencijama. Za više informacija o Jeleni, možete posetiti
njen Linkedin profil klikom OVDE.

Kome je radionica namenjena?

Radionica je namenjena kompanijama i zaposlenima koji žele da se upoznaju sa brojnim mogućnostima online marketinga, njegovim potencijalom i brojnim opcijama koje su dostupne za efikasno predstavljanje firme na internetu. Radionice su osmišljene tako da pomognu kompanijama da bolje razumeju važnost i načine predstavljanja online.

Učešće je potpuno besplatno!

Radionica u Kragujevcu će se održati u utorak, 13.11.2018., sa početkom u 14:00h u prostorijama Biznis Inovacionog Centra Kragujevac, u ulici Trg Topolivaca 4. Svoj dolazak možete potvrditi putem online prijave preko OVOG LINKA. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-mail adrese na vojin.nikolic@icthub.rs ili putem telefona na +381 11 411 8881.

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: