ICT Hub je centar za tehnološko preduzetništvo i inovacije. Osnovan 2014, za veoma kratko vreme, ICT Hub se pozicionirao kao ekosistem koji povezuje sve učesnike u procesu inoviranja – pojedince, timove, kompanije, stručnjake i institucije pružajući im edukaciju, inspiraciju, pomoć pri detektovanju potreba, strategiju promena i podršku u njihovoj realizaciji.
Za kompanije, ICT Hub je partner, konsultant i resurs, koji im pomaže da postanu inovativnije, da primene alate i metode koje koriste tehnološki startapi, i tako obezbede svoju relevantost i u budućnosti.
Naš tim čine pojedinci ujedinjeni u strasti prema onome što rade i kako to rade. Kako ICT Hub sve brže raste, tako se i naš dinamični tim širi. Ako ste dobri u brojkama, analizama, budžetiranju, imate iskustva u finansijskom planiranju i izveštavanju na projektima finansiranim od strane međunarodnih organizacija/fondacija. Možda ste baš vi novi član našeg tima!
Tražimo
FINANSIJSKOG KOORDINATORA
Ti si za nas ukoliko imaš:
- Minimalno 6 godina iskustva od čega minimum 4 godine iskustva na menadžerskim pozicijama u finansijama
- Iskustvo u budžetiranju, finansijskom planiranju i predviđanju kao i izveštavanju na projektima finansiranim od strane međunarodnih organizacija (poželjan portfolio od 10 ili više inostranih donatora)
- Iskustvo u budžetiranju, finansijskom planiranju i predviđanju kao i izveštavanju na projektima finansiranim od strane donatora iz Srbije (poželjan portfolio od 5 ili više donatora iz Srbije)
- Prednost ako imate prethodno radno iskustvo na projektima finansiranim od strane USAID-a
- Poznavanje poreskih procedura vezanih za sprovođenje međunarodnih projekata
- Iskustvo u pripremi dokumentacije za knjiženje
- Iskustvo u radu sa bankama
- Odlično znanje engleskog jezika i napredne MS Excel veštine
- Organizacione, komunikacione i veštine upravljanja vremenom
Tvoje odgovornosti bi bile:
- Organizacija sektora finansija
- Kontrolisanje i izveštavanje o novčanim tokovima
- Kontrola dokumentacije i naloga za plaćanje
- Vođenje evidencije o troškovima / platnim spiskovima
- Kreiranje radnih i poslovnih procesa za upravljanje dokumentima
- Budžetiranje i predviđanje budžeta
- Izveštavanje i analiza
- Komunikacija i saradnja u okviru i van organizacije u cilju uspešnog sprovođenja projekata
- Komunikacija sa knjigovodstvenom agencijom i saradnja prilikom kreiranja godišnjih izveštaja
- Pomoć i saradnja sa internim i eksternim revizorima
Ukoliko želiš da radiš sa talentovanim i kreativnim pojedincima, da budeš deo tima koji pravi promenu, da rasteš i razvijaš se sa nama, pošalji nam CV najkasnije do 31.01.2021. godine na i-mail adresu: jobs@icthub.rs
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.