Loading Events

Upotreba Zoom platforme: Kako da organizujete online događaj

March 30 @ 12:00 - 13:00
  • ICT Hub ONLINE meetup

U ponedeljak, 30.03.2020 od 12h, saznajte kako da koristite Zoom platformu za organizaciju webinara ili online događaja!

Nastavljamo sa drugim delom predstavljanja sjajnih opcija koje Zoom platforma nudi i ovoga puta se detaljno bavimo upotrebom ovog alata za organizaciju svih vrsta online događaja.

Sve što je potrebno da znate oko osnovnih i naprednih postavki, rukovođenja webinarom, pozivanja govornika i publike i mnogih drugih opcija, i ovoga puta će vam predstaviti naši eksperti iz produkcijske kuće Production Pool. Oni će sa nama podeliti svoje znanje i dugogodišnje iskustvo u organizovanju online događaja na Zoom platformi.

Priključite i saznajte kako da organizujete vaš događaj online preko Zoom platforme!

Prijava je jednostavna:

1. Morate se registrovati za online konferenciju na linku

2. Na stranici za registraciju, molimo Vas da upišete ime, prezime i e-mail.

3. Na e-mail će Vam stići potvrda da ste se uspešno registrovali. Preporučujemo da iskoristite opciju i dodate događaj u svoj lični kalendar – linkovi za direktno dodavanje su u mailu potvrde.

4. Stići će Vam i mail – podsetnik 24 časa i 1 čas pred početak online konferencije.

5. Da biste pristupili online konferenciji, potrebno je da kliknete na link Click Here To Join u mailu potvrde (ili u svom kalendaru). Na linku ćete prvo morati da download-ujete aplikaciju za računar ili za telefon (u zavisnosti sa kog uređaja pristupate). To traje manje od minut. Posle toga, otvoriće Vam se prozor gde ćete upisati podatke da biste se priključili online konferenciji.

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: