

Koliko puta ste u skorije vreme čuli da neko pominje model customer-centric organizacije?
Priliku da saznate šta je sve potrebno da bi ovakav sistem funkcionisao imaćete u sredu, 18. septembra od 18.00h u ICT Hub-u.
Za firme čiji se poslovni model zasniva na kontinuiranom plaćanju, kao što je slučaj sa mesečnom pretplatom na SaaS, uspeh direktno zavisi od sposobnosti građenja i održavanja dobrog odnosa da klijentom. Kada klijenti osećaju da razumete njihov problem i svojim rešenjem odgovarate na njihove trenutne potrebe, potpisivanje novog ugovora ili produženje starog postaje sasvim izvesno, upravo zbog toga što se oni lako pronalaze u blogu koji ste napisali, veruju priči vašeg prodavca i imaju poverenja u vašu korisničku podršku.
Tako personalizovan pristup korisnicima sa klasičnom podelom na marketing, prodaju i podršku nosi sa sobom veliku odgovornost i visoku cenu! Međutim, organizovanjem jednog tima koji se brine o celokupnom životnom putu klijenta, moguće je napraviti efikasan i fleksibilan sistem koji će vam omogućiti da izgradite dugotrajan i kvalitetan odnos sa svakim klijentom ponaosob.
Upravo o tome će vam pričati Bojan Popić, programer po obrazovanju, koji je prošao kroz sve timove koji se na neki način bave klijentima – od podrške, preko dizajna i razvoja proizvoda, do vođenja ključnih klijenata i direktne prodaje. On se trenutno sa svojim timom bavi celokupnim životnim ciklusom klijenta u kompaniji Content Insights i svakodnevno praktikuje stvari o kojima će vam pričati.
Bojan će biti tu da odgovori na sva vaša pitanja vezana za sam pristup customer-centric prodaji, a na vama je samo da popunite kratku prijavu na ovom LINKU i dođete u sredu, 18. septembra u 18:00h u ICT Hub, na adresi Kralja Milana 10, Beograd. Vidimo se!