Loading Events

Kako dizajnirati izuzetno korisničko iskustvo?

May 21 @ 16:00 - 17:00
  • Online ICT Hub

Kroz INNOVATION SPACE događaje nastavljamo da okupljamo relevantne govornke sa kojima diskutujemo o ključnim temama iz oblasti inovativnog načina poslovanja, ali i razvoja novog načina razmišljanja kojima kompanije mogu unaprediti odnos sa korisnicima, a samim tim se i transformisati kako bi razvile ili zadržale svoju konkurentsku prednost.

Sledeće druženje zakazujemo za četvrtak, 21. maj od 16h i posvećujemo ga dizajnu usluga (service design), čiji je sastavni deo i danas vrlo popularno mapiranje korisničkog iskustva. Razgovor će biti posvećen demistifikaciji toga šta je zapravo dizajn usluga i na koji način omogućava da se mape korisničkog iskustva pomere sa zidova kancelarija u stvarni život korisnika, obezbeđujući izuzetno korisničko iskustvo i vrednost za kompaniju.

Sandri Nešić, koja je Lead Business Designer & Innovation Manager u ICT Hub timu, u razgovoru će se priključiti Maja Vezmar Ristić, koja godinama gradi svoje iskustvo u bankarskom sektoru kroz dizajn i razvoj proizvoda i usluga, zbog čega trenutno i predvodi tim koji se bavi upravo korisničkim iskustvom u OTP banka Srbija.

Nastavljamo da pratimo online trend, pa iskoristite priliku da se udobno smestite, a sve što treba da uradite jeste da ispunite kratku prijavu koju možete naći na ovom linku – čekamo vas 21. maja u 16h!

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: