Loading Events

Content Marketing – from Storytelling to Content Plan

November 19 @ 10:00 - 16:00
  • ICT Hub Playground

Danas, kada sve veći broj ljudi koristi internet i digitalne kanale komunikacije, kompanijama postaje sve veći izazov da privuku pažnju publike i ostvare komunikaciju sa potrošačima. I to iz dobrih razloga: kao kupci svakodnevno bivamo zatrpani porukama.

Prema najnovijim istraživanjima, možemo primiti i do 10,000 poruka od strane raznih kompanija i brendova u jednom danu (online i offline).

Kako bi ostvarile dugotrajnu komunikaciju sa svojim potrošačima, kompanije sve više pristupaju Content Marketing-u.

Content Marketing je strateški marketinški pristup fokusiran na kreiranje i distribuciju korisnog i relevantnog sadržaja, namenjenog da privuče i zadrži jasno definisanu publiku.

Tokom celodnevne, interaktivne radionice polaznici će imati priliku da nauče više o najvažnijim alatima koji se koriste u Content Marketing-u, ali i saznaju:

– Kako povećati prodaju pomoću Content Marketinga

– Kako kreirati “korisničko putovanje“

– Kako kreirati uspešnu priču i pronaći „prave“ priče za svoj brend

– Kako kreirati i implementirati plan pisanja i objavljivanja sadržaja

Datum i vreme: Utorak, 19.11.2019. od 10:00h-16:00h
Adresa: Impact Hub Beograd, Makedonska 21

Učešće je potpuno besplatno! Prijavite se na LINKU.

Radionica će se održati na engleskom jeziku!

O predavaču 

Kristina Froster (Christina Forster) veruje da svaka kompanija ima šta da kaže. Kristina je stručnjak za digitalni marketing, poseduje decenijsko iskustvo u oblastima content marketinga i pomaže kompanijama u kreiranju komunikacione strategije usmerene na ljude. Tokom svoje karijere Krstina je radila u modnoj, sportskoj, muzičkoj, ali i medijskoj i IT industriji sa kompanijama kao što su Red Bull, Nivea, Labello, Boden ili Cisco Austria.

ICT Hub organizuje radionicu u sklopu projekta „Playground of Innovation” koji je finansijski podržan od strane Američke agencije za međunarodnu saradnju (USAID). ICT Hub je, u sklopu projekta, do sada organizovao 32 besplatne radionica u devet gradova (Beograd, Novi Sad, Niš, Zlatibor, Novi Pazar) na kojima je prisustvovalo preko 350 učesnika sa ciljem da se kompanije podstaknu na digitalni, holistički način razmišljanja.

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: