Biznis i digitalna transformacija –
kupac je uvek online
Biznis i digitalna transformacija –
kupac je uvek online
Biznis i digitalna transformacija –
kupac je uvek online
Šta je digitalna transformacija?
Digitalna transformacija je promena ljudskog društva koja proističe iz razvoja digitalnih tehnologija... Naravno, radi se o ljudima...
Ako ste biznis, za vas nije važno to što su se promenili uređaji, već promena kod ljudi: komunikacija, zabava, druženje, način na koji se upoznajemo, prevozimo, plaćamo, informišemo se, razmišljamo, odlučujemo… Menjamo se kao kupci. „Pametne“ tehnologije nam u svim ovim stvarima pomažu i ugađaju. Samim tim, sada očekujemo više, i želimo to brže.
Da li vam je potrebna digitalna transformacija?
Digitalna transformacija je proces koji je individualan za svaku kompaniju, bez obzira na domen poslovanja i veličinu. U vremenu munjevitog napretka novih tehnologija, svaka kompanija može da pronađe adekvatne načine da ih primeni i maksimalno unapredi svoje poslovanje.
Uz adekvatnu evaluaciju, strategiju, implementaciju i posvećenost, digitalna transformacija donosi dugoročne promene u domenu efikasnosti, rasta biznisa i profita, što i jeste cilj svakog biznisa.
Šta nudimo
Stvaranje novih poslovnih praksi
Novi organizacioni dizajn
Usvajanje novih znanja i veština
Evolucija postojeće organizacione kulture
Uvođenje novih IT alata relevantnih za Vaše poslovanje
Novi biznis modeli sa ciljem povećanja prihoda i margine
4 ključna koraka za digitalnu transformaciju
1. Osnažite svoje ljude
Šta god da preduzmete, potrebni su vam obučeni ljudi koji će razumeti vaše zamisli i umeti da ih sprovedu.
Kad prođete ostale korake i dođe do konkretnog procesa, oni će pronaći načine, bez brige.
2. Počnite da razmišljate drukčije
Mnogi kreću putem digitalne transformacije jer su primorani da spašavaju svoj posao, najčešće zbog brže i efikasnije konkurencije (koja je već „digitalna“). U takvoj situaciji, pre svega je važno da počnete da razmišljate na nove, drukčije načine
3. Osmislite put do detalja
Dok razmišljate, postavite sebi pitanje zašto se uopšte upuštate u celu stvar. Da li se vaše tržište menja?
Da li je imate problem da budete profitabilni sa sadašnjim načinom rada?
4. Strategija
Što se tiče tehnološke strategije, ne morate da uzmete sve što je novo i digitalno, već ono što vam je potrebno. Odgovor će proizaći iz prethodnih koraka, možda i uz pomoć onih koji se bolje od vas razumeju u tehnologije, ali ne i u vaš posao, proizvod, kupce...