Customer Journey Workshop: Kako da prepoznate potrebe kupaca da biste unapredili poslovanje?

Da li ste znali da prosečan biznis izgubi i do 70% postojećih mušterija u toku godine? Još veći problem predstavlja činjenica da je i do pet puta skuplje privući novog kupca! Upravo iz tih razloga, odlučili smo da organizujemo niz interaktvinih radionica sa ciljem da svima koji su zainteresovani približimo na koji način mogu da mapiraju korisničko putovanje i kreiraju dobro korisničko iskustvo, ali i kako da od potencijalnog kupca dobiju vernu mušteriju koja onda postaje vrhunski ambasador brenda.

Naš stručnjak, Luka Prišunjak, možda kreće baš ka Vašem gradu – očekujemo Vas 12.februara od 11h u Nišu (Startap centar, Aleksandra Medvedeva 14) i 13.februara od 11h u Leskovcu (Omladinski Klub, Svetozara Markovića 23).

Učešće je potpuno besplatno, a sve što treba da uradite jeste da popunite kratku prijavu:

Za predavanje u Nišu, kliknite OVDE.

Za predavanje u Leskovcu, kliknite OVDE.

Šta radimo

We like exceptional people, projects that can scale to beyond, and mindsets imprinted with technology.

Za dodatne informacije
kontaktiraj nas: